Wirtgen W210Fi JAUNUMI

Wirtgen aprit 60 gadi - 660 gadi pieredzes!

Celtniecības tehnika no pilsētas Windhagen (Vācija) šodien tiek izmantota visā pasaulē. Papildus Wirtgen aukstās frēzēšanas iekārtām, kas ir sastopamas praktiski katrā ceļu atjaunošanas būvlaukumā, tiek ražoti arī vieni no tehnoloģiski vadošajiem reciklieriem un grunts stabilizatoriem, betona ieklāšanas iekārtām un materiālu frēzēm karjeros. Wirtgen novatoriskie produkti un tehnoloģijas ceļu būvi veido jau 60 gadus, un šodien tie ir sinonīmi efektīvām un rentablām būvniecības metodēm.

Atskats uz 660 gadu ceļu būves pieredzi

1961. gadā Reinhards Virtgens (Reinhard Wirtgen) uzsāka ceļu būves materiālu pārvadājumu uzņēmumu. Izmantojot novatoriskas mašīnu izstrādes, drosmīgas idejas un redzīgu pieeju, viņš uzcēla Wirtgen par starptautiski atzītu celtniecības mašīnu speciālistu. Šodien uzņēmums veido Wirtgen grupas kodolu. Katrs no produktu zīmoliem ar savu unikālo vēsturi - Wirtgen (dibināts 1961. gadā), Vögele (dibināts 1836. gadā), Hamm (dibināts 1878. gadā), Kleemann (dibināts 1857. gadā) un Benninghoven (dibināts 1909. gadā) - ir veicis ievērojamu ieguldījumu un inovācijas katrs savā jomā. Saskaitot kopā visu Wirtgen Group uzņēmumu darbības gadus - nozīmē 660 gadu pieredzi ceļu būvē. Grupas galvenā mītne ir Vācijā, starptautiskās ražotnes atrodas Brazīlijā, Ķīnā un Indijā. Daudzie pārdošanas un pakalpojumu uzņēmumi un cieši saistītais dīleru tīkls nodrošina, ka grupas augstākās klases produkti un modernākās tehnoloģijas tiek izmantotas visos pasaules tirgos. ‘Tuvs mūsu klientiem’ ir visas uzņēmuma grupas galvenā vērtība šodien. Kopš 2017. gada Wirtgen Group ir nozīmīga John Deere Group daļa.

Jauna ēra ceļu būvniecībā - Wirtgen aukstā frēzēšanas process

1970. gadu sākumā Wirtgen izstrādāja karsto frēzēšanu - jaunu procesu, kas pirmo reizi ļāva asfaltu noņemt lielās platībās. Nākamais pavērsiens sekoja 1979. gadā, kad Wirtgen atkal radīja revolūciju ceļu būvē, attīstot aukstās frēzēšanas mašīnu. Pirmā aukstās frēzēšanas mašīna bija aizmugurējais iekrāvējs ar hidraulisku frēzēšanas cilindra piedziņu. SF3800C bija spējīgs frēzēt dažāda dziļuma betonu, asfaltu un grunti, būtiski neuzkarsējot pamatni. Tas ne tikai palielināja frēzēšanas dziļumu un ļāva mašīnai strādāt ātrāk, bet arī ietaupīja enerģiju. Laika gaitā uzņēmums turpināja izmantot savas zināšanas aukstās frēzēšanas tehnoloģijās, lai uzstādītu jaunus standartus nozarē.


Pašreizējais pavērsiens aukstās frēzēšanas tehnoloģijā ir uzņēmuma lielo frēzēšanas mašīnu F sērija. Ar šo augstās veiktspējas mašīnu klāstu Wirtgen noteica jaunus standartus attiecībā uz efektivitāti, kā arī uz procesu digitalizāciju. Tāpat kā 1970.gados Wirtgen veica revolucionāru pāreju no karstās frēzēšanas uz auksto frēzēšanu, uzņēmums atkal sper lielu evolucionāru soli ceļu būvē. 

Jaunajā F sērijā Wirtgen ir ieviesis pirmo viedo mašīnu koncepciju, kas spēj autonomi pēc iespējas labāk izpildīt operatora veiktspējas un kvalitātes prasības. Automātiskajā režīmā Mill Assist izvēlas darbības stratēģiju ar ideālu līdzsvaru starp frēzēšanas veiktspēju un ekspluatācijas izmaksām un saprātīgi un dinamiski reaģē uz mainīgajiem apstākļiem. Tas ievērojami samazina dīzeļdegvielas, ūdens patēriņu, kā arī oglekļa un trokšņa emisijas.

F sērija ar Mill Assist ir revolucionāra atbilde uz nākotnes jautājumiem, jo ilgtspējība un vides aizsardzība kļūst par arvien nozīmīgāku būvniecības konkursu daļu.

Mašīnu efektivitātes paaugstināšana, izmantojot WPT (Wirtgen Performance Tracker) ir vēl viens no uzņēmuma jauninājumiem frēzēšanas būvlaukumu digitalizācijā. Tas bija iespējams tikai pateicoties Wirtgen Performance Tracker izstrādei, kas precīzi mēra frēzēto platību, frēzēšanas apjomu un visus patēriņa datus. Šie parametri tiek reāllaikā parādīti frēzmašīnas operatoram uz operatora platformas. Tūlīt pēc frēzēšanas darba pabeigšanas visi šie dati tiek dokumentēti automātiski izveidotā atskaitē un nosūtīti mašīnas īpašniekam pa e-pastu. Efektivitātes novērtējums ir arī vērtīgs rīks operatoram, lai palīdzētu viņam vēl efektīvāk izmantot mašīnu un vēl vairāk samazināt dīzeļdegvielas patēriņu un izmaksas.


Dalīties ar rakstu

Žurnālists

Žurnāls Industrija

Saistītie raksti